dijous, 12 de març del 2009

LA BELLA Y LA BESTIA

Quina sorpresa el musical "La Bella y la Bestia" que es representa al BTM de Barcelona. Sentimentalisme de Disney que a priori m'allunya d'aquest tipus d'espectacles, però certament molt ben fet, molt emocionant.

Els musicals m'agraden molt. Encara recordo aquell "Cabaret" que tantíssim em va agradar. El de Disney és una altra cosa, però molt maco. Aconsellable sense dubtes.


Una altra sorpresa va ser el BTM (Barcelona Teatre Musical). No el coneixia des que es diu així (recordo que la última vegada que hi vaig anar va ser per veure els divertits Les luthiers però em penso que no es deia encara BTM). Per a mi serà sempre el Palau dels Esports de tota la vida, al carrer Lleida, però em va agradar la nova forma, de gran teatre, idoni per aquest tipus d'espectacle musicals de gran format. Escenari molt ampli, espai per a una petita orquestra, localitats de sobres. La única pega és que el teatre no és maco, però tot no es pot tenir. A més amb quatre detalls es podria arreglar i fer-lo més atractiu.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Quina sort, i quina butxaca que tens, noi. Jo hi voldria portar els nens però és un dineral.

Unknown ha dit...

Per cert, és en català? Suposo que no, que deuen haver portat l'espectacle directament de Madrid. A mi també m'agraden els musicals, però tots són en castellà. De vegades penso que els catalans som més de teatre intel.lectual i els castellans són més populars, més zarzueleros com si diguessim.

Eastriver ha dit...

Sí, és en castellà. Com et passes amb això dels castellans. Tu i jo som catalans i bé que ens agraden els musicals... de tot hi ha a tot arreu. Pensa en Mar i cel o El Mikado, que eren en català... De musicals catalans van estrenar no fa gaire un que dirigia l'insuportable Àngel Llacer. Una amiga meva hi va anar però pel que em va dir era un espectacle molt adolescent, així que no vaig anar-hi.