dilluns, 2 de juny del 2008

CAP DE SETMANA




Sembla que tingui una afició particular per la muntanya. La primera entrada, el Tibidabo, la segona, la muntanya Pelada, l'actual Parc del Guinardó. Bé, una afició per la muntanya i per Bcn. I sí, segurament és així, en tots dos casos.

Dissabte vam pujar a veure els bunquers de la Guerra Civil, un lloc molt adequat doncs es té una vista immillorable de Barcelona. El Parc és molt interessant, no sembla ni de bon tros que siguis a la ciutat. Un cop a dalt de tot de la muntanya, amb vistes a banda i banda, els bunquers amb una antena tremenda darrere. Al bunquer hi havia uns nois i noies fumant porros i cantant cançons de la Guerra, tipus "Ai Carmela". Em va sorprendre que tan joves... no que fumessin porros, les cançons!!!

Abans d'arribar als bunquers passes per una zona com de barraques, la Susana m'ha explicat que se li diu "El poblado". Uns nens jugaven a futbol devant de les cases. Passejant per "El poblado" em sentia com a las Hurdes, o com a Guatemala que diu aquesta amiga meva. Aquí van unes fotos de la muntanya. Al poblado no n'hi vaig fer.

1 comentari:

josep ha dit...

Estem aquí el Josepet i la Martita fent classes particulars de blogs, i va i resulta que tu ja t'has fet un de teu, i NO ENS HO HAS DIT!!!!!!!!!
Com ens ho hem de prendre això eh???
Com ens hem quedat???? MUERTAS!!!!