dijous, 2 de juliol del 2009

SIGNATURES INÚTILS

S'ha votat el recurs en el Parlament de Catalunya i no ha servit de res. Efectivament, no han servit de res les 105.000 firmes que demanaven prohibir el cultiu dels transgènics, o que els afectés al menys una moratòria (campanya Som lo que sembrem).
Un cop solucionat per la via ràpida el tema i despatxat per la porta del darrere, per la porta principal entraven 180.000 firmes que demanen la fi de les corrides de toros. Molts fotògrafs immortalitzaven el moment.

Podem preveure que a la tardor el recurs serà solucionat per la via ràpida, rebutjat pel Parlament i discretament despatxat per la porta del darrere.
I encara tenen la barra d'animar el personal dient-nos que no cal esperar quatre anys per parlar, que el Parlament som tots i d'altres arguments que es converteixen finalment en un insult a la intel.ligència.

Si pensés que es prendran la molèstia de llegir-ho demanaria firmes contra les firmes amb l'argument inapelable de la seva inutilitat. (De totes formes, visiteu el Prou.cat)

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Es agotador y crea mucha frustración. Naturalmente que estoy de acuerdo contigo. En lo de las firmas, en lo de los trasgénicos, en lo de los toros y en lo del Fuck you. Me gustas especialmente cuando estás rabioso porque estás muy presente...

Eastriver ha dit...

Si finalmente me decido a recoger firmas para que prohiban la recogida de firmas, por inútil, a parte de hacerlo con la certeza de que no iba a servir para nada lo haría también con la certeza de que muchos rebeldes quedan en el mundo. Gente que sigue firmando, inmune al desaliento. Y bueno, me alegro de gustarte ni que sea cuando rabio, que suele ser muy frecuentemente en estos últimos tiempos (cada día más cascarrabias, la edad no perdona...)

Ana Rodríguez Fischer ha dit...

Yo últimamente ya sólo les firmo a las pobres mujeres que en la calle Pelayo te imploran unos minutos para una encuesta. Firmo en blanco, la verdad, pero ayer Adrián vino con la caja de bombones que efectivamente prometían si pasabas a una salita y... ampliabas la encuesta. Por lo visto él tuvo que probar tres aceitunas (no le gustan), pero bueno, la cajita de bombones... Ya ves que tengo relación con Adrián, aunque sólo disfruto de él cuando acaba sus cosas (estudios). Ayer fue a equiparse de calzado y ropa y...

María ha dit...

Querido, resultas gracioso cuando juegas con esas paradojas. Lo de los trasgénicos no sé, porque me falta información, pero he entrado en lo de los toros, caro. Soy antitaurina rematada, querido, así que si prospera la propuesta la empezaré yo aquí, aunque me temo que lo tengo más crudo. Ya te contaré un día lo que me ocurrió con Jesulín, el mismo que viste y calza, en un hotel de Madrid (de paso te contaré que hacía yo en un hotel de Madrid, querido). Sí sirven las firmas, querido, no te confundas ahí, aunque las propuestas no prosperen siempre es necesario alzar la voz.

Eastriver ha dit...

Las nuevas generaciones sí que son listas, Ana, firman y les dan bombones. Me apunto a eso.
María, por un lado espero con ansia tu relato sobre Jesulín, y de paso el que aclare qué hacías en un hotel de tu propia ciudad (quiero detalles, cara...). Respecto a lo de comenzar la campaña de los toros en Madrid cuando triunfe aquí, empieza ya, mujer, que ya te digo que aquí no triunfará ni por casualidad.

@SusVersiva ha dit...

Ai, Ramon, que quan ahir llegia la notícia que arribarien les set enormes caixes plenes de signatures jo estava fins i tot emocionada. Al parlament tenim la meitat dels vots assegurats... Vols dir que no és possible????

A mi em queda un racó per a l'esperança. I la veritat és que, per començar, estic contenta que tantíssima gent hagi alçat la veu per aquestes qüestions tan nobles.

La dels transgènics era francament més complicada perquè, pel que jo sé, ja des de l'exportació, la multinacional que s'encarrega de la producció (i de cobrar els royalties, perquè per a això fan les llavors estèrils) s'ha encarregat de barrejar-la amb la que quedava no-transgènica. Arribats aquests punts, tinc entès que el cultiu transgènic invaeix els camps i és gairebé impossible recular. S'ha de dir que quan estava al port de Barcelona el primer vaixell amb soja transgènica hi havíem unes 20 persones com a molt manifestant-nos perquè no l'arribessin a descarregar. Vem perdre aquella guerra, ara podem donar batalla, però no podem fer gaire més que queixar-nos perquè ens manipulin com ho fan.

Però amb els braus... sí, jo vull creure que encara és possible!
Una abraçada

Eastriver ha dit...

Susana, Dios te oiga atentamente (no de pasada...) Mira, és que ahir tenia el dia negre, descorazonador total. I vaig escriure aquesta entrada, arraconant la que tenia preparada. Va ser la veu de la indignació. Però tu saps que jo m'engresco de seguida un altre cop, i una notícia fa que passi del "no hay nada que hacer" al "la lucha es útil" en qüestió de moments. Espero que en aquest cas pugui creure'm aquesta última i optimista proclama...

@SusVersiva ha dit...

Dios nos oiga a ambos i li doni sentit a l'optimisme, trasnochador amigo...